شاعر

בل نـــــوشــــتـہ هـــاے پســــــــــرڪ بــلــــــوچ

نفرین بہ عشق هاے امروزے

شاعر

 

 

شاعر شعر حقایق نیستی مثل من مجنون عاشق نیستی

✵ ✶ ✷ ✸ ✹ ✺ ✻

 من همیشه دوستت دارم ولی این توئی که مثل سابق نیستی          



בل نـــــوشــــتـہ هـــاے پســــــــــرڪ بــلــــــوچ

نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت19:15---10 دی 1395
لایییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییک

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت1:08---25 بهمن 1393
برای [داشتن] یک زندگی آسان دعا نکنید ...؛
دعا کنید تا توانایی آن را داشته باشید که از پس یک زندگی دشوار برآیید .


نسرین
ساعت17:01---1 بهمن 1393
غم ساخت کار دل،ز نوا می توان شناخت
ظرف شکسته را،ز صدا می توان شناخت


سحرم
ساعت18:24---19 دی 1393
تو باختی ؛ چون کسی را از دست دادی که دوستت داشت …
من بردم ؛ چون کسی را از دست دادم که دوستم نداشت …


angella
ساعت18:54---29 آذر 1393
آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد .
شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش- دوست می دارد
حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد ،
چه قدر دوســتت دارد !
و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد !


angella
ساعت18:33---29 آذر 1393


کاش می دانستی و می فهمیدی که برای داشتنت....... دلی را به دریا زدم که از آب واهــــــــمه داشت


angella
ساعت18:31---29 آذر 1393


تو بانک بودم یه آقایی می خواست پول به حساب بریزه
کارمند بانک ازش پرسید : ماله سیباست؟
برگشته می گه : نه ماله گردوهای پارساله


پشه ها هم میخندند
ساعت17:36---26 آذر 1393
این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست


پشه ها هم میخندند
ساعت17:36---26 آذر 1393
کم سرمایه ای نیست ؛
داشتن آدمهایی که حالت رابپرسند !
ولی …
از آن بهتر داشتن آدمهاییست ،
که وقتی حالت را میپرسند ؛
بتوانی بگویی :
خوب نیستم …


پشه ها هم میخندند
ساعت17:35---26 آذر 1393
دنیای من
همه جایش بارانی است!
هرچه کمتربدانی کمترخیس خواهی شد…!


پشه ها هم میخندند
ساعت17:35---26 آذر 1393
دلـــم یـک غــریبــه مـی خــواهـد
بیـــایــد بنشینــد فقـــط سکـــوتــ کنـد
و مـــن هــی حـــرفـــ بــزنــم و بـــزنـــم و بــزنــم
تـــا کمــی کـــم شــود ایـن همــه بـــار …
بعـــد بلنــد شـــود و بـــرود
انگــــار نــه انگـــار...


پشه ها هم میخندند
ساعت17:34---26 آذر 1393
ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﺧﻮﺑﻪ . . .

ﺍﻣﺎﺟﻬﻨﻢ ﻫﻤﻪ ﺁﺷﻨﺎﻥ!!!


پشه ها هم میخندند
ساعت17:34---26 آذر 1393
حتی اگر حرفی نبود ؛

شماره‌ام را بگیر و فقط بخند..

وقتی می‌خندی ،

زمان می‌ایستد ..

و در زیر پوست‌ام انگار

پرنده‌ای‌ست

که برای رهایی

پرپر می‌زند


پشه ها هم میخندند
ساعت17:33---26 آذر 1393
می دانی؟

یک وقت هایی باید

رویِ یک تکه کاغذ بنویسی

تعطیل است

و بچسبانی پشتِ شیشه‌یِ افکارت

باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال سوت بزنی

در دلت بخندی به تمام افکاری که

پشت شیشه‌یِ ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویی:

بگذار منتظر بمانند.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:33---26 آذر 1393
خــداوندا


دست هایم خالی است و دلم غرق آرزو


با قدرت بیکرانت ، یا دست هایم را قوی کن


یا دلم را خالی از آرزو


پشه ها هم میخندند
ساعت17:32---26 آذر 1393
ذهنم آشفته،

خواب هایم پریشان،

خنده هایم فتوشاپی ،

درد و دل هایم با دیوار فیس بوک و وبلاگ !

میزان همدردی ها هم با لایک و کامنت !!!

وتکرار پشت تکرار


پشه ها هم میخندند
ساعت17:32---26 آذر 1393
بعضی دوستیا شوخی شوخی میان و جاگیر میشن توی دلت !
تبدیل به یه عشق عمیق میشن …
ته نشین میشن توی قلبت …
ولی یه روز خیلی راحت تو سکوت میرن !
اونجا باورش سخته ، اونوقته که باید بلد باشی چطور با یه خاطره کنار بیای !


تانیا
ساعت19:30---25 آذر 1393
تنهایی یعنی :

باران باشد ، یادش باشد ، خاطراتش باشد ، اما خودش …


negar
ساعت13:06---23 آذر 1393
حســــــرت !
یعنے رو بـﮧ رویــــــــمـ نشستـﮧ اے
و باز خیســـــے چشمـــانـــمـ را
آن دستمال خشکــ بے احساس پاکــ کنــــد .
حســــــرت !
یعنے شانـﮧ هایت ، دوش بـﮧ دوشــــــمـ باشد
اما نتوانـــم از دلتنگے بـﮧ آن پناه ببـــــــرم.......
حســــــرت !
یعنے تــــ ــــو
کـﮧ در عین بـــــــــودنت داشتنتــ را آرزو مے کنــــــــم . .


elham
ساعت8:05---23 آذر 1393
مي‌شـــود مــن بغــض کنــم ،
تـو بگـويـي : مـــگر خدايت نبــاشــد کــه تــو اينگــونـه بغـض کنـي ؟
مـي شـود مـن بگـويـم “خـدايـا ” ؟
تـــو بگـويـي : ” جــــــــــــــــــان دلــــــم …؟ “


r
ساعت17:58---20 آذر 1393
عشــ❤ـــق
��خـــودش بــوجــودمـــیـاد��
نـــــیاز ے بـــــه ایـــــن
دوســـــتـــ��ــیهـــــا ے
بـــی هـــدف نیســــت
دلـــــتُ وادار بـــه
عــا شقــــ��ـی نــکــن
کـه بــعــد مــــجبور بشـــی❗
خـــیـــانـــ��ـت کــــنی ...!!


atefeh
ساعت14:36---20 آذر 1393
شمایی که تا دورت شلوغ میشه جو میگیرتت

حواست باشه تنها که شدی بغض نگیرتت ؟


مجید اصغرزاده
ساعت22:52---13 آذر 1393
وبلاگ قشنگی داری مرسی که اومدی وبم داداش

نسرین
ساعت16:09---13 آذر 1393
عزیزم وب خوبی داری مطالبتو بیشتر کن با اجازه لینکی

سهیلا
ساعت20:43---12 آذر 1393

♡دِلم داغون♡
☜توام با اون☞
⇂زيرِه بارُون⇃
↦رَفتي آروم↤
♞سَرت گَرمُو♞
♝تنم سَردو♝
√لَبات خَندون√
??چشام گريُون??
♥دِلت قُرصُ♥
♥دلم ويرون♡
✧چِه حاليم✧
↡زيرِه بارون↡
↷فِرشتَم شـــد↶
↯واسَم حيوون↯
✘بازَم سيگار✘
♧کِه سوخت آروم.. !


DUYĞU
ساعت15:26---12 آذر 1393
هر جای دنیا میخواهی
باش…!!!
من…!!
احساسم را…!!!
با همین
دست نوشته ها…!!!
به قلبت
میرسانم…!!!


DUYĞU
ساعت15:26---12 آذر 1393

لایق تو کسی نیست جز آنکسی که:
تو را انتخاب میکند نه امتحان..
تو را نگاه کند نه اینکه ببیند..
تو را حس کند نه اینکه لمست کند..
تو را بسازد نه اینکه بسوزاند..
تو را بیاراید نه اینکه بیازارد..
تو را بخنداند نه برنجاند..
تو را دوست بدارد و بدارد و بدارد


DUYĞU
ساعت15:22---12 آذر 1393
گاهی وسط یک فکر
گاهی وسط یک خیابان
سردت می کنند
داغت می کنند
رگ خوابت را بلدند
زمینت می زنند…


DUYĞU
ساعت15:22---12 آذر 1393

سکوتـــــــــــــ …
و دیگر هیچ نمی گویم …!
که این بزرگترین اعتراض دل من است
به تو …
سکوت را دوستـــــــــ دارم
به خاطر ابهت بی پایانشـــــــ …


تانیا
ساعت13:34---12 آذر 1393
به سلامتی هرکس که دلش از یکی خونه!
به سلامتی هرکس که دلش از یکی دوره!
به سلامتی اون کسی که دردامو میدونه!
به سلامتی اون کسی که میدونه ولی همیشه ساکت می مونه!


تانیا
ساعت21:41---11 آذر 1393
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ یاروﺭﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﻋﮑﺲ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ , ﻧﻮﺷﺘه ﻣﻨﻮ ﻣﺎﺷﯿﻨﻪ ﺟﺪﯾﺪﻡ !...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﺯﺩﯼ ﺩﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﺍﻻﻥ ﺯﻧﺪﺍنه



تانیا
ساعت21:40---11 آذر 1393
مجری: تو خجالت نمیکشی معدلت 15 شده؟

پسرعمه: نه!

مجری: میدونی بچه ی آقای اکبری بیست شده؟

پسرعمه: میدونی آقای اکبری واس بچه ش پلی استیشن خریده؟

مجری: چه ربطی داره!؟

پسرعمه: هروقت شما عین آقای اکبری شدی منم عین بچه ش میشم!

مجری: خب من اونقدر پول ندارم!

پسرعمه: منم اونقدر مخ ندارم!

مجری: ینی من اگه واس تو پلی استیشن بخرم درس میخونی!؟

پسرعمه: آدم وقتی پلی استیشن داره مگه خله بشینه درس بخونه!؟

مجری: بچه ی آقای اکبری که هم پلی استیشن داره هم درس میخونه!

پسرعمه: آها...حالا فهمیدی این بچه خله!؟ پس انقدر سرکوفتشو به من نزن!



termeh
ساعت22:00---9 آذر 1393
و مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم !
من را به من نبودن محکوم نکن !
من همانم که درگیر عشقش بودی !
یادت نمی آید ؟!
من همانم !
حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم !


elham
ساعت8:10---9 آذر 1393
می دونی زیبا ترین خط منحنی دنیا چیه؟

لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق

نقش می بنده تا در نهایت سکوت

فریاد بزنه : دوستت دارم


تانیا
ساعت22:45---8 آذر 1393

چند وقته که از دستِ من رفتی

چند وقته اوضام درب و داغونه

اسمم یه چیـز دیگه بود اما

دکتر صدام میزنه: دیـوونه ..!!


علیرضا
ساعت16:09---8 آذر 1393
خوشحال میشم بیایی چترومم http://fatemehchat.com

تانیا
ساعت13:54---8 آذر 1393
به سلامتی هرکس که دلش از یکی خونه!
به سلامتی هرکس که دلش از یکی دوره!
به سلامتی اون کسی که دردامو میدونه!
به سلامتی اون کسی که میدونه ولی همیشه ساکت می مونه!



AmirHossein
ساعت10:24---7 آذر 1393
کلاغ پر ؟!!!!!!!

نه ... کلاغ را بگذاریم برای اخر

نگاهت پر

خاطراتت هم پر

صدایت هم پر

کلاغ پر ؟؟؟؟

نه کلاغ را بگذاریم برای اخر

جوانیم پر

خاطراتم پر

من هم ... پر

حالا تو مانده ای و کلاغی که

هیچ وقت به خانه اش نرسید

دیگه

نه بحث میکنم

نه توضیح میخوام

نه توضیح میدم


DUYĞU
ساعت22:21---6 آذر 1393
می دانم دوباره خوب خواهم شد

میان سبزه ها خواهم دوید

سبزه هایی که این روزها بوی زندگی نمی دهد..!



و دوباره لبخند خواهم زد

لبخند من...


rosha
ساعت10:20---5 آذر 1393
دردنیای بچه ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم برنده هست ، ولی در دنیای بزرگتر ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم بازنده است …

¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت6:21---5 آذر 1393
مــیــــگی مهـــــم نیستــــــــ

امـــــا اســـمشــــو وقتــــی میشنــــوی داغ دلتـــــ تـــــازه میشــــه...


مــیــــگی مهـــــم نیستــــــــ

امــــا تــــا بهـــش فکــــر میکنـــی اشـــک تـــوی چشمـــات جمــع میشــــه...

مــیــــگی مهـــــم نیستــــــــ

امـــا در تنهــــایی همـــش بــــاهـــاش حـــرفـــ میـــزنـــی...

مــیــــگی مهـــــم نیستــــــــ

ولـــی بعضی اوقـــات دستتــــ میـــره

رو شمـــارش کــه زنگــــ بـــزنـــی...نـــزنـــی...بـــزنـ ــی...نـــزنـــی...!

مــیــــگی مهـــــم نیستــــــــ

امـــا دلتـــــ میخــــواد بـــازم بهـــش فکــــر کنــــی...

مــیــــگی مهـــــم نیستــــــــ

امــــا دلتـــــ واســـه صـــداش و خنــــده هــــاش حتی دعــواهــاتـــون

لـکــــ زده...

مــیــــگی مهـــــم نیستــــــــ

امـــا شبـــا تــــا صبـــح خوابـتــــ نمیبـــــره...

بــــاخودتــــ میـــگی یــنــی داره چیکــــارمیکـــنه؟...

مــیــــگی مهـــــم نیستــــــــ

امـــا میـــدونـــی چقـــدرررر مهمـــه!!!

میـــدونـــی خیــلــی دوســش داری پـــس نگـــو مهـــم نیستـــ!

بگــــو مهمــــه امــــا نیستـــــ...


DUYĞU
ساعت22:43---4 آذر 1393
دوست من

هیچ گاه دلت را به روزگار مسپار، که دریایی از نا امیدی است ،

دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است....

دلت پرامید ....


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت19:45---4 آذر 1393
باران بهانه ی آسمان است

وقتی دلش برای تو تنگ می شود !


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت19:42---4 آذر 1393
لینکی

¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت19:41---4 آذر 1393
دستی ست که جای چای ، سم می ریزد
زلفی ست که جای عشوه غم می ریزد
یک خاطره ی دورِ فراموش شده
گاهی همه چیز را به هم می ریزد ..


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت19:40---4 آذر 1393
وقتى با یک دست نقاب هایشان را نگه داشته اند و با دست دیگر کلاه بر سرم مى گذارند انتظار زیادیست که بخواهم نوازشم کنند…!

¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت19:39---4 آذر 1393
بعضی ها ، هیچ وقت آدم نمی شوند ! در چرخه ی تکامل … چگونه ظاهرِ آدم یافتند ، نمیدانم ! خصلتشان زخم زدن است ! و خراشیدنِ روح ! حالا تو بگو ، چگونه در کنارِ چنین گرگهایی .. اگر چنگ در نیاوری ! دوام می یــابــی !

فاطمه
ساعت18:44---4 آذر 1393
امشب هم گریست
آسمان را می گویم
دوریت دل او را شکسته
چه تقدیر غم انگیزی


فاطمه
ساعت18:43---4 آذر 1393
مرسی
نظر لطفته


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت16:47---4 آذر 1393
یارو به دوستش میگه اگه حدس بزنی چند تامرغ دارم هر سه رو بهت میدم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:, ساعت 5:55 توسط پســرڪ بــلــوچ |